Vrijwilligers gezocht in Oudshoorn

In het verpleeghuis Oudshoorn is er op de 1e en de 3e woensdag van de maand een rooms-katholieke kerkdienst in het zaaltje Kerkzicht. Bewoners zijn veelal niet in staat om zelfstandig naar deze vieringen te komen. Daarvoor hebben we vrijwilligers, die onze bewoners ophalen en weer terugbrengen naar de woonafdeling. Momenteel zoeken we nieuwe vrijwilligers die 1 of 2 keer per maand zouden willen helpen. Natuurlijk mag u ook bij alle twee de vieringen helpen. Na afloop ruimen we het zaaltje weer op; en drinken we nog gezellig een kopje koffie. Heeft u wat tijd over en zin om een bijdrage te leveren dat mensen naar de kerk kunnen? Dan kunt u met mij contact opnemen: E:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
T: 071-5828282.

Pastor Nabor Langstraat, R.K. Geestelijk verzorger Oudshoorn